Introduksjon til kurset

Hvilke plattformer bør vi være på for å treffe vår målgruppe? Og minst like viktig: Hvor skal vi ikke være? Hvordan bør vi jobbe med disse plattformene for å oppnå bedre synlighet? Skal vi bruke stående eller liggende format på story på Instagram, og hvordan lager vi filmer til Reels eller TikTok? 

Disse, og mange andre spørsmål vil du få svar på. I siste del av kurset åpnes det for spørsmål hvor vi kan se på konkrete eksempler fra kursdeltakerne. 


Kursets innhold
 

  • Valg av SoMe-plattform
  • Organisk vs. Sponset innhold i sosiale medier
  • Organisk vekst i SoMe: Hvordan får du bedre rekkevidde uten å betale for det? 
  • Bilder i sosiale medier: Hvordan lykkes med dine bilde- og karusellposter
  • Video i sosiale medier: Enkle tips til videoproduksjon
  • Formater i SoMe: Hvilke formater bruker du hvor? 
  • Når og hvor mye skal vi svare i sosiale medier? 
  • Planlegging: Hvordan få tid til SoMe i en hektisk arbeidshverdag? 

     

Forkunnskaper
Ingen, men må ha (eller ha planer om) en SoMe-konto for sin bedrift.

Meld deg på kurs i Sosiale Medier!

Påmeldingslink;  Digitalt kurs i Sosiale Medier

Onsdag 7 mai 2025
10.00 - 11.30
 

Kontaktinformasjon
Jannine von der Fehr 

Fagsjef Lokalmat

tlf. (+47) 934 56 690

jannine.vonderfehr@norskmat.no